Business design academy

Építs az ötletedből jövedelmező, helyfüggetlen vállalkozást egy év alatt, 9 mentor támogatásával.

Ahol már találkozhattál velem...

LEGYEN EGY HELYFÜGGETLEN VÁLLALKOZÁSOD

Egy éves mentorprogram

A Business Design Academy 3 fázisból áll, és mindegyik 3 lépésből épül fel: tanulás, alkotás, és a fázisok végén egy Showcase a mentoroknak. Ez a rendszer segít téged abban, hogy pontosan tudd, hol jársz éppen a folyamatban, és lépésről lépésre építhesd fel a saját vállalkozásodat az ötletedtől egészen az optimalizálásig.

Haladj a saját tempódban

A Business Design Academy-t úgy alakítottuk ki, hogy könnyedén haladhass vele, hetente 3-5 óra befektetésével az értékes idődből. Igen, jól olvastad!  Legyen szó teljes munkaidős állásról, családi kötelezettségekről, vagy csak lazulásról, a kurzus nem fog túlterhelni. Tehát, nincs szükség arra, hogy lemondj az alvásról vagy a sorozatozásról - simán teljesítheted a tanfolyamot heti néhány óra ráfordításával.

Dolgozz okosan, ne keményen!

9 mentor segíti a munkádat

Az Akadémián nem egy nagy "Guru" nézőpontját követed, hanem egy teljes mentorcsapat segíti a munkádat. Szóval 9 olyan ember adja bele a tudását és tapasztalatát a vállalkozásod építésébe, aki profi a saját szakterületén. Ők már felépítették saját bizniszüket, szóval van fogalmuk arról, milyen kihívások jönnek majd veled szembe, és hogyan tudod azokat leküzdeni.

Közösen dolgozunk a te vállalkozásodon

A program során nem csak elméleti tudással tömjük a fejed a vállalkozásépítésről, hanem azonnal, lépésről lépésre építed is a saját üzletedet. A mentorok feedback-jével pedig elkerülhetsz jó pár buktatót. Plusz egy támogató közösségnek is a részese leszel, ahol nyugodtan bedobhatod az eredményeidet vagy épp elakadásaidat a mastermind üléseken, és motiválhatjátok egymást, ha elfogyna a lendület.

Videós leckék

Tanulj több szakértőtől, bárhol és bármikor, és fejlődj a saját tempódban.

Heti 3-5 óra ráfordítás

Semmi szükség hosszú tanulási sessionökre- mi az okos és hatékony tanulásban hiszünk.

Előzetes tapasztalat nélkül

Az alapoktól indulunk, így akár nulla tapasztalattal is csatlakozhatsz.

Bevétel már a második fázistól

Akár már az Akadémia teljesítése közben is szerezhetsz ügyfeleket.

Business Design Academy

Az Akadémia 3 fő részből épül fel

Minden fázis három lépésből áll, amelyek biztosítják, hogy hatékonyan tanulj és építsd a vállalkozásodat.

Tanulás

Előre rögzített videós tananyagok segítségével sajátíthatod el az alapokat a saját tempódban. Minden lecke gyakorlati feladatokkal zárul, hogy azonnal beépíthesd a vállalkozásodba a tanultakat.

  • Rugalmas időbeosztás
  • Bármikor visszanézhető tartalom
  • Részletes videós oktatóanyagok
  • Gyakorlati példák
  • Gyakorlati feladatok
  • Támogatás a mentoroktól
  • Visszajelzés a közösségtől

Alkotás

Elég időt és teret biztosítunk számodra, hogy felkészülj a showcase-re, és az elméleti tudást a gyakorlatba ültesd. Építsd fel a vállalkozásod lépésről lépésre, miközben folyamatos támogatást kapsz a mentoroktól és a közösségtől.

Showcase

Minden fázis végén be kell mutatnod az elkészült munkád a mentoroknak és a közösségnek, mielőtt a következő fázisba léphetnél. Értékes visszajelzéseket kapsz, amelyek segítenek továbbfejlődni.

  • 1. Fázis: Elkészült landoló oldal bemutatása
  • 2. Fázis: Marketing stratégia prezentálása
  • 3. Fázis: Optimalizált számok és business terv

Kinek való az Akadémia

Jelentkezz, ha...

  • Van egy ütős ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele.
  • Unod a 9-től-5-ig tartó mókuskereket, és változtatnál.
  • Vállalkozó vagy és szeretnél szintet lépni.
  • Karriert váltanál, kipróbálnál valami újat.
  • Kell valaki, aki számonkér és mentorál.
  • Szeretnél okosan tanulni, nem keményen.

Nem neked ajánlom, ha...

  • Nem akarsz beletenni heti 4-5 órát.
  • Csak a pénzért szeretnél vállalkozni.
  • “Get rich fast” megoldást vársz.
  • Nem tudsz elköteleződni a vállalkozásod mellett.
  • Nem tudod, hogy milyen ötlettel jönnél.
  • Nincs bevételed máshonnan, utolsó tartalékaidat éled fel.

A Business Design Academy 3 fázisa

1

Alapok

Építsd fel a vállalkozás alapjait az ötletedtől a megjelenéseden át egészen az árazásig.

2

Légy látható

Tűnj ki a tömegből social media használatával vagy anélkül, kampányokkal és funnelekkel.

3

Optimalizálj

Finomhangold a vállalkozásod működését, automatizáld és delegáld a feladatokat, légy hatékony és növekedj.

I. Fázis

Alapok

Fektesd le a vállalkozásod alapjait az ötlettől a márkaépítésen át, egészen az árazásig. Ebben a fázisban végigvezetünk téged az erős üzleti alapok létrehozásának lényeges lépésein.


Az első fázis végére lesz egy stabil alapod, ami támogat téged a vállalkozói utadon. 🚀

Miért csinálod?

Ha megtalálod a miérted, az segít, hogy több lehetőséget láss, kommunikáld egyedi értékeidet, és elkérhesd azt az árat, amit szolgáltatásod valóban ér.

Brand Archetípusok

Azonosítva a márkád archetípusát, érzelmi hidat építhetsz a vállalkozásod és ideális ügyfeled között.

Piackutatás

Segít megérteni a piaci helyzetet, felfedezni a lehetőségeket és akadályokat, illetve az igényekhez igazíthatod az ajánlatod.

Az ideális ügyfél

Segít tisztábban látni, jobban megérteni, megismerni a közönséged, könnyebben tudod a megfelelő ügyfeleket vonzani.

Pénz & Mindset

Ismerd meg a piacot befolyásoló tényezőket az ajánlatod megtervezése előtt. Nézz szembe és számolj le a pénzzel kapcsolatos korlátozó hiedelmeiddel.

Digitális termék létrehozása

Hozd létre a saját digitális termékedet, hogy a vállalkozásod valóban helyfüggetlen lehessen.

A tökéletes ajánlat

Hozz létre egy vonzó ajánlatot, lődd be jól az áraidat, és érd el a megfelelő közönséget.

Szövegírás

A jó szövegírás abban segít, hogy hidat építs az üzleted és az ügyfeled között, cselekvésre ösztönözzön, és kapcsolatot teremtsen.

Brand Guide

Legyen a vállalkozásod vizuális megjelenése is profi, és tudd, mi a víziód, küldetésed és az értéked.

Landing oldal

Tűnj ki üzleteddel a zsúfolt digitális világban. Építs egy olyan landinget, ami megfelelően konvertál, bátorítsd az érdeklődőket arra, hogy megtegyék a következő lépést.

Az Első fázis videós leckéi egyelőre angol nyelven, magyar felirattal érhetők el. A feladatlapok magyarul vannak.

A showcase után

Az első fázis végére

1.

Összeáll a Brand-ed, a logód és a saját stílusod

2.

Elkészíted a tökéletes ajánlatod

3.

Elkészül a landinged

II. Fázis

Légy látható

Tűnj ki a tömegből közösségi médiával, vagy akár anélkül, kampányok és funnel-ek segítségével. Ebben a szakaszban arra összpontosítunk, hogy vállalkozásod kitűnjön a zsúfolt digitális világban.


A második fázis végére olyan képességek birtokában leszel, amelyek segítségével felerősítheted online jelenlétedet és elérheted a megfelelő közönséget. 🧲

Értékesítési tölcsér

Az értékesítési tölcsérek/ funnelek működésének megértése kulcsfontosságú, mivel ezek vezetik végig a potenciális vásárlókat a vásárlási folyamaton, optimalizálva a konverziós arányokat és a bevétel maximalizálását.

Válj láthatóvá

Találd meg az MVP-d (Minimum Viable Product), hogy mielőbb piacra tudj lépni, és lásd, valóban van-e kereslet a termékedre, szolgáltatásodra.

Tartalomgyártás

A jó tartalom (nemcsak a közösségi médián) üzenetet közvetít és értéket ad át. Ismerd meg, hol és hogyan van jelen a te célcsoportod, és fókuszálj arra.

A közösségi médián túl

Ismerd meg, milyen más lehetőségeid vannak a márkád ismertségének növelésére a folyamatos posztoláson túl.

PPC hirdetések

Ismerd meg, milyen lehetőségeid vannak a forgalom generálására, hogyan biztosíthatod, hogy az érdeklődők folyamatosan érkezzenek az oldaladra, és vásárlókká váljanak.

Online kampányok

A marketingkampányok ismerete létfontosságú, mivel eszközt adnak az üzeneted kommunikálásához és a célcsoportod figyelmének felkeltéséhez.

A showcase után

A második fázis végére

1.

Összeáll a saját értékesítési tölcséred

2.

Elkészíted a marketing stratégiád

3.

Rádtalálnak az első ügyfeleid és elkezdhetsz bevételt teremteni

III. Fázis

Optimalizálj

Finomhangold vállalkozásod működését, automatizálj feladatokat és delegáld őket a növekedés és hatékonyság eléréséhez. A harmadik fázisban a figyelmünket az üzleteted optimalizálására összpontosítjuk.


A harmadik fázis végére kezedben lesz a tudás és a képességek egy hatékony és automatizált vállalkozás vezetéséhez, amely alkalmazkodni tud változó igényeidhez és céljaidhoz. 🎯

Pénzügyi tervezés

Tervezd meg, milyen kiadásaid és bevételeid lesznek az üzletedben, milyen számokat kell figyelned a pénzügyi tervezés során.

Funnel optimalizálás

Elemezd az adatokat, találd meg a problémákat és csökkentsd a szűk keresztmetszeteket a folyamatok során.

Delegálás

Delegálj hatékonyan, bővítsd a csapatod, dolgozz virtuális asszisztensekkel, hogy könnyedén növekedjen a vállalkozásod, és elkerüld a kiégést.

Üzleti célok és tervezés

Ismerd meg, milyen célokat érdemes kitűzni, hogyan, és milyen időtartamra ahhoz, hogyhatékonyan növekedjen a vállalkozásod.

Pénzügyek kezelése

Tanuld meg, hogyan kezelheted okosan a bevételeidet, és építhetsz már kezdő vállalkozóként is stabil jövedelmet. 

A showcase után

A harmadik fázis végére

1.

Megtanulod, hogyan finomhangolhatod a funneled

2.

Megtanulsz feladatokat delegálni és csapatot építeni

3.

Képes leszel értelmezni a statisztikákat és megtervezni a vállalkozásod pénzügyeit 

Nézz bele az egyik leckénkbe

Mentorok

Vigh Bori

Alapító, CEO

Bori a Business Design Academy megalkotója. Több mint 9 év tapasztalata van digitális nomádként élve, utazva, több vállalkozást vezet, és maximálisan érti a helyfüggetlen életvitelt. Az ő leckéiben igazi tanácsokat kaphatsz, egy olyan valakitől, aki már kipróbálta, és csinálja is. 👩‍💻✈️

Kasztner Lilla

Brand Designer

Lilla Brand Designerként segíti olyan tudatos vállalkozók arculatépítését, akik pozitív társadalmi és környezeti hatásra törekednek vállalkozásukkal.Ő a ‘Vision to Life’ módszer megalkotója, amellyel segít életre kelteni a víziókat, egy átfogó rendszerbe szervezni a gondolatokat, célokat, és egy egységes vizuális megjelenést varázsolni a brandek számára. Szerinte a márkaépítés túlmutat a logókon és színeken, minden általa alkotott brand design nemcsak jól néz ki, hanem tartós társadalmi és környezeti hatást is gyakorol. Az ő leckéiben megismerheted a stratégia-alapú márkaépítés valódi lényegét. ✨🪷

Markovits Miki

Optimalizálás és skálázás

Miki jelenleg stratégiai vezetőként dolgozik egy marketing ügynökségnél. A karrierjét szabadúszó grafikusként kezdte, azóta azonban sok idő telt el, és közben volt lehetősége a marketing különözbő szegmenseiben sokféle tapasztalatot összegyűjtenie. Az Akadémián leginkább az optimalizálás, tesztelés és skálázás témaköreiben tud segíteni. Mindig is azt tartotta a legnagyobb erősségének, hogy "mindenhez" is ért egy kicsit, legyen szó grafikáról, stratégiáról, UX/CRO-ról, üzletfejlesztésről, vagy akár fullstack fejlesztésről. 📊💡

Bedő Vica

ADS

Vica a PPC, Facebook és Google hirdetések guruja. Kérdéseid vannak a hirdetésekkel kapcsolatban? Vica tudja a válaszokat. Az ő leckéiben megtanulhatod, hogyan lehet a hirdetéseket feldobni és a kattintásokat megmozgatni. 🎯🚀

Rácz Gréti

Online kampányok

Gréti hiteles és érdekes szakmai tartalmakkal a fókuszban egy nagyon minőségi követőtábort épített fel. Számos sikeres kampány tervezett és vezetett végig, aminek az alapjait évekkel ezelőtt fektette le a közösségének építésével. Az előadásain gyakorlati tippeket oszt meg veled arról, hogyan készülj egy kampányra és hogyan építsd fel.💥📈

Fenyő Csilla

Instagram specialista

Csilla Instagram specialistaként social selling technikákkal segíti azokat a szolgáltatás alapú vállalkozókat, akik a tartalmaik által új ügyfelekre szeretnének szerezni. Csilla a TheContentQueen.hu alapítója és az ő leckéiben kifejezetten vállalkozói szemléletmódban mutatja be az Instagram platformját, a tartalomkészítést és azt, hogy miként lehet 100%-ban önazonosan egy olyan személyes márkát felépíteni ezen a platformon, ami által a piacodon Te leszel a Rocksztár! 🤩📸

Dr. Szilágyi-Németh Lilla

Pénzügyek és befektetések

Dr. Szilágyi-Németh Lilla, a PénzügyesAnyu – pénzügyi káosz-rendező specialista, tukmálásmentes garanciával.

Anya, feleség, és nő – ezek a szerepek az élethelyzettől függően változnak, hiszen a belső egyensúlyhoz szükség van a megfelelő fókuszváltásra. Vállalkozásában nőknek segít abban, hogy akár kezdőként, kisebb havi összeggel is elindulhassanak a befektetések világában. Miért?
Mert a környezetében sokszor látja, hogy a nők függenek a munkahelyüktől, nem mernek váltani, nem mernek vállalkozást indítani. Félnek otthagyni a férjüket, mert anyagi függőségben élnek.
A célja az, hogy a nők felismerjék, igenis képesek jól bánni a pénzzel. Ne úgy tekintsenek rá, mint egy plusz kötelezettségre, hanem mint egy eszközre, amely segít abban, hogy önállóbbak és magabiztosabbak legyenek. Hiszi, a pénz nem a szorongás forrása, hanem hogy a választás kell legyen, amivel közelebb kerülhetnek egy kiegyensúlyozottabb, önazonosabb élethez.
Úgy gondolja, hogy az Akadémián rengeteg embernek tud segíteni abban, hogy anyagi biztonságban éljenek, sőt akár elérjék a pénzügyi szabadságot is. 💸💰

Bárdos Barbi

Hatékonyságnövelés, értékesítés

Megbízói kizárólag a KKV szektor cégvezetői és tulajdonosai, akik nem a bölcsek kövére és nem is a Szent Grálra vágynak.
Értik, hogy a közös munka nélkülük nem működik. 3 gyakori céllal fordulnak hozzá: több bevétel, több szabadidő, több rendes és időben fizető ügyfél.

Mindezek mellett az üzlet-, és ügyfélszerzés legerősebb csatornáját használja, a networkinget.
Célja megértetni az emberekkel, hogy a networking nem sales, a sales pedig nem eladás. 📈🤝

Néhány példa, akikkel együtt dolgozott:

- Gyulai Évi - Szörpdesigner
- Németh Bálint - Balin't Spot
- Monyo Brewing- The Shero
- Dr. Maros Tamás - PreziDent - Fogászati Klinika Miskolc
- Kránicz Dániel - Qualitas System Zrt.

Majsai Ricsi

Üzletfejlesztés és kommunikáció

2017-ben végzett a PSZK Tema Academy szakirányán Majsai Richárd az elsők között vált tudatosan szabadúszóvá Magyarországon 2015-ben, akkor amikor ez a fogalom még nem volt része mindennapjainknak. Manapság már a PALM Group Marketing Ügynökség alapítójaként, teljeskörű digitális marketing megoldásokkal segít átütő bevételeket, app-letöltőket és ügyfeleket szerezni vállalatoknak. Személyesen üzletfejlesztési és kommunikációs tanácsadóként segít startupoknak, közepes és nagy vállalatoknak. Ezek mellett a Freelancerek.hu hazai freelancer és digitális nomád közösség alapítója, valamint a Marketing, Digitális Ügyfélélmény-menedzsment és Vállalkozástan tantárgyak oktatója a Budapesti Gazdasági Egyetemen, a Mentor Tribe című könyv írója. 🚀🌟

csak egy ötlet kell

LEGYÉL HELYFÜGGETLEN, építsd fel A SAJÁT ÜZLETED ANÉLKÜL, HOGY VAGYONT KÖLTENÉL RÁ,

 És dolgozz bárhonnan.

Ha már van egy működő vállalkozásod és azt szeretnéd a következő szintre emelni

Rövidebb idő alatt is teljesítheted a mentorprogramot

Ha neked már megvan a terméked, szolgáltatásod, az ügyfeleid, és csak fejleszteni szeretnéd az üzleted, ahhoz nincs szükséged arra, hogy 1 évig bent legyél a programban, akár fél év alatt is tudod teljesíteni.

Ekkor érdemes (havi vagy negyedéves) részletfizetést választani, így nem kell a teljes árat kifizetned, miután mind a 3 showcase-t megcsináltad.

Rövidebb idő alatt is teljesítheted a programot

Nem kell az egy éves kurzus teljes árát kifizetned

Fejlesztheted a már meglévő vállalkozásodat

nézd meg, hogy neked való-e a program

Jelentkezz a 20 perces ingyenes felfedező beszélgetésre

A kurzusról mondták

A képzés egy jól felépített és jól elmagyarázott rendszert adott.

Mielőtt jelentkeztem a programba, azt éreztem, hogy hiányzik a rendszer, a folyamat ismerete, hogy szintet lépjek a vállalkozásom építésében. Volt már honlapom, kliensköröm, de nem tudtam elérni, hogy csak a vállalkozás legyen az egyetlen "lábam". A képzés egy jól felépített és jól elmagyarázott rendszert adott, megmutatta a cél eléréséhez vezető lehetséges utakat. Magabiztosabb vagyok, jobban értem, hogy mi, miért és hogyan működik a marketing világában, útmutatót kaptam a sikertelenségek értelmezéséhez és megoldási lehetőségek tárházát a fejlődéshez, fejlesztéshez. Bori személye számomra garancia volt a képzés minőségére, így is lett, mellette a képzés mentorai is hasznos, új szempontokkal, kérdésekkel tudtak segíteni az úton. Jó érzés volt megtapasztalni, hogy nem vagyok egyedül és van megoldás az elakadásaimra. 

Rátz Krisztina

A csapat folyamatosan adott feedbacket, így soha nem éreztem magam egyedül.

Pszichológusként különböző tevékenységeket végzek, sokszor vállalkozás formájában. A szakmámban az üzleti gondolkodás elsajátítása nem része a tantervnek. A BDA során a semmiből dolgozhattam ki egy ötletet. Bori és csapata aprólékosan végigvezetett a folyamaton, lehetővé téve, hogy új készségekre tegyek szert, és új szemszögből tekintsek az ötletemre. A csapat, beleértve Borit és a többi mentort, folyamatosan visszajelzést adott, így soha nem éreztem magam egyedül. Ráadásul a hívások mindig nagyon kellemes légkörben zajlottak.

Kiss Anna

Mit tartalmaz az egyéves mentorprogram

Ez mind benne van

  • Hozzáférés a kurzus teljes anyagához - videós leckék, gyakorlati feladatok (3 fázis)
  • 3 Showcase
  • 9 mentor szakértelme és támogatása
  • 24 élő Check In hívás a mentorokkal
  • 6 Mastermind alkalom
  • 6 élő interaktív workshop (vállalkozásépítés vagy önfejlesztés témában)
  • Online vállalkozói közösség
  • Privát Whatsapp csoport
  • Ajándék: Hozzáférés hanganyagokhoz, korábbi workshopok felvételeihez

Nincs benne a kurzusban

  • 1:1 konzultáció a mentorokkal
  • A vállalkozásod építése során felmerülő extra költségek (marketing, szoftverek előfizetése)
  • Szakmai képzések (PPC, SEO, webdesign...)

Ajándék

hozzáférsz a y-project összes korábbi workshopjához

Tudatos Pénztervező Kihívás

Vision Board Workshop

Beszélgetés a Ciklusszinkronról

AI Marketing Workshop

Önazonos Élet Workshop

Process Documentation

TikTok Workshop - Tervezéstől Posztolásig

Money Mindset Workshop

Mit tanultam 14 év utazás alatt?

Művészetterápia

Q&A egy SEO-guruval

Paradigmaváltó megoldókulcsok az élethez, halálközeli élmények alapján

Miért nincs önbizalmunk a befektetésekhez?

Magyar sikersztori - 12 millió letöltésű app

Hogyan legyen könnyed az Instagramod?

Lámpaláz szelidítő

Árak

Készen állsz?

A jelentkezéshez foglalj időpontot a 20 perces beszélgetésre, ahol megnézzük, hogy valóban neked való-e a program.

Gyik

Ha abszolút kezdő vagyok, akkor is jelentkezhetek a Business Design Academy-re? Nem kell vállalkozónak lennem?

Egyáltalán nem kell, hogy vállalkozó legyél, elég egy ötlet, amiből felépítjük együtt az üzletedet.

Mi történik, ha nem tudom egy év alatt befejezni a kurzust?