Ahol már találkozhattál velem...
LEGYEN EGY HELYFÜGGETLEN VÁLLALKOZÁSOD
Egy éves mentorprogram
A Business Design Academy 3 fázisból áll, és mindegyik 3 lépésből épül fel: tanulás, alkotás, és a fázisok végén egy Showcase a mentoroknak. Ez a rendszer segít téged abban, hogy pontosan tudd, hol jársz éppen a folyamatban, és lépésről lépésre építhesd fel a saját vállalkozásodat az ötletedtől egészen az optimalizálásig.
Haladj a saját tempódban
A Business Design Academy-t úgy alakítottuk ki, hogy könnyedén haladhass vele, hetente 3-5 óra befektetésével az értékes idődből. Igen, jól olvastad! Legyen szó teljes munkaidős állásról, családi kötelezettségekről, vagy csak lazulásról, a kurzus nem fog túlterhelni. Tehát, nincs szükség arra, hogy lemondj az alvásról vagy a sorozatozásról - simán teljesítheted a tanfolyamot heti néhány óra ráfordításával.
Dolgozz okosan, ne keményen!
9 mentor segíti a munkádat
Az Akadémián nem egy nagy "Guru" nézőpontját követed, hanem egy teljes mentorcsapat segíti a munkádat. Szóval 9 olyan ember adja bele a tudását és tapasztalatát a vállalkozásod építésébe, aki profi a saját szakterületén. Ők már felépítették saját bizniszüket, szóval van fogalmuk arról, milyen kihívások jönnek majd veled szembe, és hogyan tudod azokat leküzdeni.
Közösen dolgozunk a te vállalkozásodon
A program során nem csak elméleti tudással tömjük a fejed a vállalkozásépítésről, hanem azonnal, lépésről lépésre építed is a saját üzletedet. A mentorok feedback-jével pedig elkerülhetsz jó pár buktatót. Plusz egy támogató közösségnek is a részese leszel, ahol nyugodtan bedobhatod az eredményeidet vagy épp elakadásaidat a mastermind üléseken, és motiválhatjátok egymást, ha elfogyna a lendület.
Videós leckék
Tanulj több szakértőtől, bárhol és bármikor, és fejlődj a saját tempódban.
Heti 3-5 óra ráfordítás
Semmi szükség hosszú tanulási sessionökre- mi az okos és hatékony tanulásban hiszünk.
Előzetes tapasztalat nélkül
Az alapoktól indulunk, így akár nulla tapasztalattal is csatlakozhatsz.
Bevétel már a második fázistól
Akár már az Akadémia teljesítése közben is szerezhetsz ügyfeleket.
Az Akadémia 3 fő részből épül fel
Minden fázis három lépésből áll, amelyek biztosítják, hogy hatékonyan tanulj és építsd a vállalkozásodat.
Tanulás
Előre rögzített videós tananyagok segítségével sajátíthatod el az alapokat a saját tempódban. Minden lecke gyakorlati feladatokkal zárul, hogy azonnal beépíthesd a vállalkozásodba a tanultakat.
Alkotás
Elég időt és teret biztosítunk számodra, hogy felkészülj a showcase-re, és az elméleti tudást a gyakorlatba ültesd. Építsd fel a vállalkozásod lépésről lépésre, miközben folyamatos támogatást kapsz a mentoroktól és a közösségtől.
Showcase
Minden fázis végén be kell mutatnod az elkészült munkád a mentoroknak és a közösségnek, mielőtt a következő fázisba léphetnél. Értékes visszajelzéseket kapsz, amelyek segítenek továbbfejlődni.
Kinek való az Akadémia
Jelentkezz, ha...
Nem neked ajánlom, ha...
A Business Design Academy 3 fázisa
I. Fázis
Alapok
Fektesd le a vállalkozásod alapjait az ötlettől a márkaépítésen át, egészen az árazásig. Ebben a fázisban végigvezetünk téged az erős üzleti alapok létrehozásának lényeges lépésein.
Az első fázis végére lesz egy stabil alapod, ami támogat téged a vállalkozói utadon. 🚀
Ha megtalálod a miérted, az segít, hogy több lehetőséget láss, kommunikáld egyedi értékeidet, és elkérhesd azt az árat, amit szolgáltatásod valóban ér.
Azonosítva a márkád archetípusát, érzelmi hidat építhetsz a vállalkozásod és ideális ügyfeled között.
Segít megérteni a piaci helyzetet, felfedezni a lehetőségeket és akadályokat, illetve az igényekhez igazíthatod az ajánlatod.
Segít tisztábban látni, jobban megérteni, megismerni a közönséged, könnyebben tudod a megfelelő ügyfeleket vonzani.
Ismerd meg a piacot befolyásoló tényezőket az ajánlatod megtervezése előtt. Nézz szembe és számolj le a pénzzel kapcsolatos korlátozó hiedelmeiddel.
Hozd létre a saját digitális termékedet, hogy a vállalkozásod valóban helyfüggetlen lehessen.
Hozz létre egy vonzó ajánlatot, lődd be jól az áraidat, és érd el a megfelelő közönséget.
A jó szövegírás abban segít, hogy hidat építs az üzleted és az ügyfeled között, cselekvésre ösztönözzön, és kapcsolatot teremtsen.
Legyen a vállalkozásod vizuális megjelenése is profi, és tudd, mi a víziód, küldetésed és az értéked.
Tűnj ki üzleteddel a zsúfolt digitális világban. Építs egy olyan landinget, ami megfelelően konvertál, bátorítsd az érdeklődőket arra, hogy megtegyék a következő lépést.
Az Első fázis videós leckéi egyelőre angol nyelven, magyar felirattal érhetők el. A feladatlapok magyarul vannak.
A showcase után
Az első fázis végére
1.
Összeáll a Brand-ed, a logód és a saját stílusod
2.
Elkészíted a tökéletes ajánlatod
3.
Elkészül a landinged
II. Fázis
Légy látható
Tűnj ki a tömegből közösségi médiával, vagy akár anélkül, kampányok és funnel-ek segítségével. Ebben a szakaszban arra összpontosítunk, hogy vállalkozásod kitűnjön a zsúfolt digitális világban.
A második fázis végére olyan képességek birtokában leszel, amelyek segítségével felerősítheted online jelenlétedet és elérheted a megfelelő közönséget. 🧲
Az értékesítési tölcsérek/ funnelek működésének megértése kulcsfontosságú, mivel ezek vezetik végig a potenciális vásárlókat a vásárlási folyamaton, optimalizálva a konverziós arányokat és a bevétel maximalizálását.
Találd meg az MVP-d (Minimum Viable Product), hogy mielőbb piacra tudj lépni, és lásd, valóban van-e kereslet a termékedre, szolgáltatásodra.
A jó tartalom (nemcsak a közösségi médián) üzenetet közvetít és értéket ad át. Ismerd meg, hol és hogyan van jelen a te célcsoportod, és fókuszálj arra.
Ismerd meg, milyen más lehetőségeid vannak a márkád ismertségének növelésére a folyamatos posztoláson túl.
Ismerd meg, milyen lehetőségeid vannak a forgalom generálására, hogyan biztosíthatod, hogy az érdeklődők folyamatosan érkezzenek az oldaladra, és vásárlókká váljanak.
A marketingkampányok ismerete létfontosságú, mivel eszközt adnak az üzeneted kommunikálásához és a célcsoportod figyelmének felkeltéséhez.
A showcase után
A második fázis végére
1.
Összeáll a saját értékesítési tölcséred
2.
Elkészíted a marketing stratégiád
3.
Rádtalálnak az első ügyfeleid és elkezdhetsz bevételt teremteni
III. Fázis
Optimalizálj
Finomhangold vállalkozásod működését, automatizálj feladatokat és delegáld őket a növekedés és hatékonyság eléréséhez. A harmadik fázisban a figyelmünket az üzleteted optimalizálására összpontosítjuk.
A harmadik fázis végére kezedben lesz a tudás és a képességek egy hatékony és automatizált vállalkozás vezetéséhez, amely alkalmazkodni tud változó igényeidhez és céljaidhoz. 🎯
Tervezd meg, milyen kiadásaid és bevételeid lesznek az üzletedben, milyen számokat kell figyelned a pénzügyi tervezés során.
Elemezd az adatokat, találd meg a problémákat és csökkentsd a szűk keresztmetszeteket a folyamatok során.
Delegálj hatékonyan, bővítsd a csapatod, dolgozz virtuális asszisztensekkel, hogy könnyedén növekedjen a vállalkozásod, és elkerüld a kiégést.
Ismerd meg, milyen célokat érdemes kitűzni, hogyan, és milyen időtartamra ahhoz, hogyhatékonyan növekedjen a vállalkozásod.
Tanuld meg, hogyan kezelheted okosan a bevételeidet, és építhetsz már kezdő vállalkozóként is stabil jövedelmet.
A showcase után
A harmadik fázis végére
1.
Megtanulod, hogyan finomhangolhatod a funneled
2.
Megtanulsz feladatokat delegálni és csapatot építeni
3.
Képes leszel értelmezni a statisztikákat és megtervezni a vállalkozásod pénzügyeit
Nézz bele az egyik leckénkbe
Mentorok
Vigh Bori
Bori a Business Design Academy megalkotója. Több mint 9 év tapasztalata van digitális nomádként élve, utazva, több vállalkozást vezet, és maximálisan érti a helyfüggetlen életvitelt. Az ő leckéiben igazi tanácsokat kaphatsz, egy olyan valakitől, aki már kipróbálta, és csinálja is. 👩💻✈️
Kasztner Lilla
Lilla Brand Designerként segíti olyan tudatos vállalkozók arculatépítését, akik pozitív társadalmi és környezeti hatásra törekednek vállalkozásukkal.Ő a ‘Vision to Life’ módszer megalkotója, amellyel segít életre kelteni a víziókat, egy átfogó rendszerbe szervezni a gondolatokat, célokat, és egy egységes vizuális megjelenést varázsolni a brandek számára. Szerinte a márkaépítés túlmutat a logókon és színeken, minden általa alkotott brand design nemcsak jól néz ki, hanem tartós társadalmi és környezeti hatást is gyakorol. Az ő leckéiben megismerheted a stratégia-alapú márkaépítés valódi lényegét. ✨🪷
Markovits Miki
Miki jelenleg stratégiai vezetőként dolgozik egy marketing ügynökségnél. A karrierjét szabadúszó grafikusként kezdte, azóta azonban sok idő telt el, és közben volt lehetősége a marketing különözbő szegmenseiben sokféle tapasztalatot összegyűjtenie. Az Akadémián leginkább az optimalizálás, tesztelés és skálázás témaköreiben tud segíteni. Mindig is azt tartotta a legnagyobb erősségének, hogy "mindenhez" is ért egy kicsit, legyen szó grafikáról, stratégiáról, UX/CRO-ról, üzletfejlesztésről, vagy akár fullstack fejlesztésről. 📊💡
Bedő Vica
Vica a PPC, Facebook és Google hirdetések guruja. Kérdéseid vannak a hirdetésekkel kapcsolatban? Vica tudja a válaszokat. Az ő leckéiben megtanulhatod, hogyan lehet a hirdetéseket feldobni és a kattintásokat megmozgatni. 🎯🚀
Rácz Gréti
Gréti hiteles és érdekes szakmai tartalmakkal a fókuszban egy nagyon minőségi követőtábort épített fel. Számos sikeres kampány tervezett és vezetett végig, aminek az alapjait évekkel ezelőtt fektette le a közösségének építésével. Az előadásain gyakorlati tippeket oszt meg veled arról, hogyan készülj egy kampányra és hogyan építsd fel.💥📈
Fenyő Csilla
Csilla Instagram specialistaként social selling technikákkal segíti azokat a szolgáltatás alapú vállalkozókat, akik a tartalmaik által új ügyfelekre szeretnének szerezni. Csilla a TheContentQueen.hu alapítója és az ő leckéiben kifejezetten vállalkozói szemléletmódban mutatja be az Instagram platformját, a tartalomkészítést és azt, hogy miként lehet 100%-ban önazonosan egy olyan személyes márkát felépíteni ezen a platformon, ami által a piacodon Te leszel a Rocksztár! 🤩📸
Dr. Szilágyi-Németh Lilla
Dr. Szilágyi-Németh Lilla, a PénzügyesAnyu – pénzügyi káosz-rendező specialista, tukmálásmentes garanciával.
Anya, feleség, és nő – ezek a szerepek az élethelyzettől függően változnak, hiszen a belső egyensúlyhoz szükség van a megfelelő fókuszváltásra. Vállalkozásában nőknek segít abban, hogy akár kezdőként, kisebb havi összeggel is elindulhassanak a befektetések világában. Miért?
Mert a környezetében sokszor látja, hogy a nők függenek a munkahelyüktől, nem mernek váltani, nem mernek vállalkozást indítani. Félnek otthagyni a férjüket, mert anyagi függőségben élnek.
A célja az, hogy a nők felismerjék, igenis képesek jól bánni a pénzzel. Ne úgy tekintsenek rá, mint egy plusz kötelezettségre, hanem mint egy eszközre, amely segít abban, hogy önállóbbak és magabiztosabbak legyenek. Hiszi, a pénz nem a szorongás forrása, hanem hogy a választás kell legyen, amivel közelebb kerülhetnek egy kiegyensúlyozottabb, önazonosabb élethez.
Úgy gondolja, hogy az Akadémián rengeteg embernek tud segíteni abban, hogy anyagi biztonságban éljenek, sőt akár elérjék a pénzügyi szabadságot is. 💸💰
Bárdos Barbi
Megbízói kizárólag a KKV szektor cégvezetői és tulajdonosai, akik nem a bölcsek kövére és nem is a Szent Grálra vágynak.
Értik, hogy a közös munka nélkülük nem működik. 3 gyakori céllal fordulnak hozzá: több bevétel, több szabadidő, több rendes és időben fizető ügyfél.
Mindezek mellett az üzlet-, és ügyfélszerzés legerősebb csatornáját használja, a networkinget.
Célja megértetni az emberekkel, hogy a networking nem sales, a sales pedig nem eladás. 📈🤝
Néhány példa, akikkel együtt dolgozott:
- Gyulai Évi - Szörpdesigner
- Németh Bálint - Balin't Spot
- Monyo Brewing- The Shero
- Dr. Maros Tamás - PreziDent - Fogászati Klinika Miskolc
- Kránicz Dániel - Qualitas System Zrt.
Majsai Ricsi
2017-ben végzett a PSZK Tema Academy szakirányán Majsai Richárd az elsők között vált tudatosan szabadúszóvá Magyarországon 2015-ben, akkor amikor ez a fogalom még nem volt része mindennapjainknak. Manapság már a PALM Group Marketing Ügynökség alapítójaként, teljeskörű digitális marketing megoldásokkal segít átütő bevételeket, app-letöltőket és ügyfeleket szerezni vállalatoknak. Személyesen üzletfejlesztési és kommunikációs tanácsadóként segít startupoknak, közepes és nagy vállalatoknak. Ezek mellett a Freelancerek.hu hazai freelancer és digitális nomád közösség alapítója, valamint a Marketing, Digitális Ügyfélélmény-menedzsment és Vállalkozástan tantárgyak oktatója a Budapesti Gazdasági Egyetemen, a Mentor Tribe című könyv írója. 🚀🌟
csak egy ötlet kell
LEGYÉL HELYFÜGGETLEN, építsd fel A SAJÁT ÜZLETED ANÉLKÜL, HOGY VAGYONT KÖLTENÉL RÁ,
És dolgozz bárhonnan.
Ha már van egy működő vállalkozásod és azt szeretnéd a következő szintre emelni
Rövidebb idő alatt is teljesítheted a mentorprogramot
Ha neked már megvan a terméked, szolgáltatásod, az ügyfeleid, és csak fejleszteni szeretnéd az üzleted, ahhoz nincs szükséged arra, hogy 1 évig bent legyél a programban, akár fél év alatt is tudod teljesíteni.
Ekkor érdemes (havi vagy negyedéves) részletfizetést választani, így nem kell a teljes árat kifizetned, miután mind a 3 showcase-t megcsináltad.
Rövidebb idő alatt is teljesítheted a programot
Nem kell az egy éves kurzus teljes árát kifizetned
Fejlesztheted a már meglévő vállalkozásodat
A kurzusról mondták
A képzés egy jól felépített és jól elmagyarázott rendszert adott.
Mielőtt jelentkeztem a programba, azt éreztem, hogy hiányzik a rendszer, a folyamat ismerete, hogy szintet lépjek a vállalkozásom építésében. Volt már honlapom, kliensköröm, de nem tudtam elérni, hogy csak a vállalkozás legyen az egyetlen "lábam". A képzés egy jól felépített és jól elmagyarázott rendszert adott, megmutatta a cél eléréséhez vezető lehetséges utakat. Magabiztosabb vagyok, jobban értem, hogy mi, miért és hogyan működik a marketing világában, útmutatót kaptam a sikertelenségek értelmezéséhez és megoldási lehetőségek tárházát a fejlődéshez, fejlesztéshez. Bori személye számomra garancia volt a képzés minőségére, így is lett, mellette a képzés mentorai is hasznos, új szempontokkal, kérdésekkel tudtak segíteni az úton. Jó érzés volt megtapasztalni, hogy nem vagyok egyedül és van megoldás az elakadásaimra.
Rátz Krisztina
A csapat folyamatosan adott feedbacket, így soha nem éreztem magam egyedül.
Pszichológusként különböző tevékenységeket végzek, sokszor vállalkozás formájában. A szakmámban az üzleti gondolkodás elsajátítása nem része a tantervnek. A BDA során a semmiből dolgozhattam ki egy ötletet. Bori és csapata aprólékosan végigvezetett a folyamaton, lehetővé téve, hogy új készségekre tegyek szert, és új szemszögből tekintsek az ötletemre. A csapat, beleértve Borit és a többi mentort, folyamatosan visszajelzést adott, így soha nem éreztem magam egyedül. Ráadásul a hívások mindig nagyon kellemes légkörben zajlottak.
Kiss Anna
Mit tartalmaz az egyéves mentorprogram
Ajándék
hozzáférsz a y-project összes korábbi workshopjához
Tudatos Pénztervező Kihívás
Vision Board Workshop
Beszélgetés a Ciklusszinkronról
AI Marketing Workshop
Önazonos Élet Workshop
Process Documentation
TikTok Workshop - Tervezéstől Posztolásig
Money Mindset Workshop
Mit tanultam 14 év utazás alatt?
Művészetterápia
Q&A egy SEO-guruval
Paradigmaváltó megoldókulcsok az élethez, halálközeli élmények alapján
Miért nincs önbizalmunk a befektetésekhez?
Magyar sikersztori - 12 millió letöltésű app
Hogyan legyen könnyed az Instagramod?
Lámpaláz szelidítő
Árak
havi
€
210
Havi részletfizetéssel: 2.520€
negyedéves
€
550
4 részletben, összesen: 2.200€
éves
€
1790
Egyösszegű vásárlás