Business design academy

Építs az ötletedből jövedelmező, helyfüggetlen vállalkozást egy év alatt, 9 mentor támogatásával.

Ahol már találkozhattál velem...

LEGYEN EGY HELYFÜGGETLEN VÁLLALKOZÁSOD

Egy éves mentorprogram

A Business Design Academy 3 fázisból áll, és mindegyik 3 lépésből épül fel: tanulás, alkotás, és a fázisok végén egy Showcase a mentoroknak. Ez a rendszer segít téged abban, hogy pontosan tudd, hol jársz éppen a folyamatban, és lépésről lépésre építhesd fel a saját vállalkozásodat az ötletedtől egészen az optimalizálásig.

Haladj a saját tempódban

A Business Design Academy-t úgy alakítottuk ki, hogy könnyedén haladhass vele, hetente 3-5 óra befektetésével az értékes idődből. Igen, jól olvastad!  Legyen szó teljes munkaidős állásról, családi kötelezettségekről, vagy csak lazulásról, a kurzus nem fog túlterhelni. Tehát, nincs szükség arra, hogy lemondj az alvásról vagy a sorozatozásról - simán teljesítheted a tanfolyamot heti néhány óra ráfordításával.

Dolgozz okosan, ne keményen!

9 mentor segíti a munkádat

Az Akadémián nem egy nagy "Guru" nézőpontját követed, hanem egy teljes mentorcsapat segíti a munkádat. Szóval 9 olyan ember adja bele a tudását és tapasztalatát a vállalkozásod építésébe, aki profi a saját szakterületén. Ők már felépítették saját bizniszüket, szóval van fogalmuk arról, milyen kihívások jönnek majd veled szembe, és hogyan tudod azokat leküzdeni.

Közösen dolgozunk a te vállalkozásodon

A program során nem csak elméleti tudással tömjük a fejed a vállalkozásépítésről, hanem azonnal, lépésről lépésre építed is a saját üzletedet. A mentorok feedback-jével pedig elkerülhetsz jó pár buktatót. Plusz egy támogató közösségnek is a részese leszel, ahol nyugodtan bedobhatod az eredményeidet vagy épp elakadásaidat a mastermind üléseken, és motiválhatjátok egymást, ha elfogyna a lendület.

Videós leckék

Tanulj több szakértőtől, bárhol és bármikor, és fejlődj a saját tempódban.

Heti 3-5 óra ráfordítás

Semmi szükség hosszú tanulási sessionökre- mi az okos és hatékony tanulásban hiszünk.

Előzetes tapasztalat nélkül

Az alapoktól indulunk, így akár nulla tapasztalattal is csatlakozhatsz.

Bevétel már a második fázistól

Akár már az Akadémia teljesítése közben is szerezhetsz ügyfeleket.

Business Design Academy

Az Akadémia 3 fő részből épül fel

Minden fázis három lépésből áll, amelyek biztosítják, hogy hatékonyan tanulj és építsd a vállalkozásodat.

Tanulás

Előre rögzített videós tananyagok segítségével sajátíthatod el az alapokat a saját tempódban. Minden lecke gyakorlati feladatokkal zárul, hogy azonnal beépíthesd a vállalkozásodba a tanultakat.

  • Rugalmas időbeosztás
  • Bármikor visszanézhető tartalom
  • Részletes videós oktatóanyagok
  • Gyakorlati példák
  • Gyakorlati feladatok
  • Támogatás a mentoroktól
  • Visszajelzés a közösségtől

Alkotás

Elég időt és teret biztosítunk számodra, hogy felkészülj a showcase-re, és az elméleti tudást a gyakorlatba ültesd. Építsd fel a vállalkozásod lépésről lépésre, miközben folyamatos támogatást kapsz a mentoroktól és a közösségtől.

Showcase

Minden fázis végén be kell mutatnod az elkészült munkád a mentoroknak és a közösségnek, mielőtt a következő fázisba léphetnél. Értékes visszajelzéseket kapsz, amelyek segítenek továbbfejlődni.

  • 1. Fázis: Elkészült landoló oldal bemutatása
  • 2. Fázis: Marketing stratégia prezentálása
  • 3. Fázis: Optimalizált számok és business terv

Kinek való az Akadémia

Jelentkezz, ha...

  • Van egy ütős ötleted, de nem tudod, hogyan kezdj bele.
  • Unod a 9-től-5-ig tartó mókuskereket, és változtatnál.
  • Vállalkozó vagy és szeretnél szintet lépni.
  • Karriert váltanál, kipróbálnál valami újat.
  • Kell valaki, aki számonkér és mentorál.
  • Szeretnél okosan tanulni, nem keményen.

Nem neked ajánlom, ha...

  • Nem akarsz beletenni heti 4-5 órát.
  • Csak a pénzért szeretnél vállalkozni.
  • “Get rich fast” megoldást vársz.
  • Nem tudsz elköteleződni a vállalkozásod mellett.
  • Nem tudod, hogy milyen ötlettel jönnél.
  • Nincs bevételed máshonnan, utolsó tartalékaidat éled fel.

A Business Design Academy 3 fázisa

1

Alapok

Építsd fel a vállalkozás alapjait az ötletedtől a megjelenéseden át egészen az árazásig.

2

Légy látható

Tűnj ki a tömegből social media használatával vagy anélkül, kampányokkal és funnelekkel.

3

Optimalizálj

Finomhangold a vállalkozásod működését, automatizáld és delegáld a feladatokat, légy hatékony és növekedj.

I. Fázis

Alapok

Fektesd le a vállalkozásod alapjait az ötlettől a márkaépítésen át, egészen az árazásig. Ebben a fázisban végigvezetünk téged az erős üzleti alapok létrehozásának lényeges lépésein.


Az első fázis végére lesz egy stabil alapod, ami támogat téged a vállalkozói utadon. 🚀

Miért csinálod?

Ha megtalálod a miérted, az segít, hogy több lehetőséget láss, kommunikáld egyedi értékeidet, és elkérhesd azt az árat, amit szolgáltatásod valóban ér.

Brand Archetípusok

Azonosítva a márkád archetípusát, érzelmi hidat építhetsz a vállalkozásod és ideális ügyfeled között.

Piackutatás

Segít megérteni a piaci helyzetet, felfedezni a lehetőségeket és akadályokat, illetve az igényekhez igazíthatod az ajánlatod.

Az ideális ügyfél

Segít tisztábban látni, jobban megérteni, megismerni a közönséged, könnyebben tudod a megfelelő ügyfeleket vonzani.

Pénz & Mindset

Ismerd meg a piacot befolyásoló tényezőket az ajánlatod megtervezése előtt. Nézz szembe és számolj le a pénzzel kapcsolatos korlátozó hiedelmeiddel.

Digitális termék létrehozása

Hozd létre a saját digitális termékedet, hogy a vállalkozásod valóban helyfüggetlen lehessen.

A tökéletes ajánlat

Hozz létre egy vonzó ajánlatot, lődd be jól az áraidat, és érd el a megfelelő közönséget.

Szövegírás

A jó szövegírás abban segít, hogy hidat építs az üzleted és az ügyfeled között, cselekvésre ösztönözzön, és kapcsolatot teremtsen.

Brand Guide

Legyen a vállalkozásod vizuális megjelenése is profi, és tudd, mi a víziód, küldetésed és az értéked.

Landing oldal

Tűnj ki üzleteddel a zsúfolt digitális világban. Építs egy olyan landinget, ami megfelelően konvertál, bátorítsd az érdeklődőket arra, hogy megtegyék a következő lépést.

Az Első fázis videós leckéi egyelőre angol nyelven, magyar felirattal érhetők el. A feladatlapok magyarul vannak.

A showcase után

Az első fázis végére

1.

Összeáll a Brand-ed, a logód és a saját stílusod

2.

Elkészíted a tökéletes ajánlatod

3.

Elkészül a landinged

II. Fázis

Légy látható

Tűnj ki a tömegből közösségi médiával, vagy akár anélkül, kampányok és funnel-ek segítségével. Ebben a szakaszban arra összpontosítunk, hogy vállalkozásod kitűnjön a zsúfolt digitális világban.


A második fázis végére olyan képességek birtokában leszel, amelyek segítségével felerősítheted online jelenlétedet és elérheted a megfelelő közönséget. 🧲

Értékesítési tölcsér

Az értékesítési tölcsérek/ funnelek működésének megértése kulcsfontosságú, mivel ezek vezetik végig a potenciális vásárlókat a vásárlási folyamaton, optimalizálva a konverziós arányokat és a bevétel maximalizálását.

Válj láthatóvá

Találd meg az MVP-d (Minimum Viable Product), hogy mielőbb piacra tudj lépni, és lásd, valóban van-e kereslet a termékedre, szolgáltatásodra.

Tartalomgyártás

A jó tartalom (nemcsak a közösségi médián) üzenetet közvetít és értéket ad át. Ismerd meg, hol és hogyan van jelen a te célcsoportod, és fókuszálj arra.

A közösségi médián túl

Ismerd meg, milyen más lehetőségeid vannak a márkád ismertségének növelésére a folyamatos posztoláson túl.

PPC hirdetések

Ismerd meg, milyen lehetőségeid vannak a forgalom generálására, hogyan biztosíthatod, hogy az érdeklődők folyamatosan érkezzenek az oldaladra, és vásárlókká váljanak.

Online kampányok

A marketingkampányok ismerete létfontosságú, mivel eszközt adnak az üzeneted kommunikálásához és a célcsoportod figyelmének felkeltéséhez.

A showcase után

A második fázis végére

1.

Összeáll a saját értékesítési tölcséred

2.

Elkészíted a marketing stratégiád

3.

Rádtalálnak az első ügyfeleid és elkezdhetsz bevételt teremteni

III. Fázis

Optimalizálj

Finomhangold vállalkozásod működését, automatizálj feladatokat és delegáld őket a növekedés és hatékonyság eléréséhez. A harmadik fázisban a figyelmünket az üzleteted optimalizálására összpontosítjuk.


A harmadik fázis végére kezedben lesz a tudás és a képességek egy hatékony és automatizált vállalkozás vezetéséhez, amely alkalmazkodni tud változó igényeidhez és céljaidhoz. 🎯

Pénzügyi tervezés

Tervezd meg, milyen kiadásaid és bevételeid lesznek az üzletedben, milyen számokat kell figyelned a pénzügyi tervezés során.

Funnel optimalizálás

Elemezd az adatokat, találd meg a problémákat és csökkentsd a szűk keresztmetszeteket a folyamatok során.

Delegálás

Delegálj hatékonyan, bővítsd a csapatod, dolgozz virtuális asszisztensekkel, hogy könnyedén növekedjen a vállalkozásod, és elkerüld a kiégést.

Üzleti célok és tervezés

Ismerd meg, milyen célokat érdemes kitűzni, hogyan, és milyen időtartamra ahhoz, hogyhatékonyan növekedjen a vállalkozásod.

Pénzügyek kezelése

Tanuld meg, hogyan kezelheted okosan a bevételeidet, és építhetsz már kezdő vállalkozóként is stabil jövedelmet. 

A showcase után

A harmadik fázis végére

1.

Megtanulod, hogyan finomhangolhatod a funneled

2.

Megtanulsz feladatokat delegálni és csapatot építeni

3.

Képes leszel értelmezni a statisztikákat és megtervezni a vállalkozásod pénzügyeit 

Nézz bele az egyik leckénkbe

Mentorok

Vigh Bori

Alapító, CEO

Bori a Business Design Academy megalkotója. Több mint 9 év tapasztalata van digitális nomádként élve, utazva, több vállalkozást vezet, és maximálisan érti a helyfüggetlen életvitelt. Az ő leckéiben igazi tanácsokat kaphatsz, egy olyan valakitől, aki már kipróbálta, és csinálja is. 👩‍💻✈️

Kasztner Lilla

Brand Designer

Lilla Brand Designerként segíti olyan tudatos vállalkozók arculatépítését, akik pozitív társadalmi és környezeti hatásra törekednek vállalkozásukkal.Ő a ‘Vision to Life’ módszer megalkotója, amellyel segít életre kelteni a víziókat, egy átfogó rendszerbe szervezni a gondolatokat, célokat, és egy egységes vizuális megjelenést varázsolni a brandek számára. Szerinte a márkaépítés túlmutat a logókon és színeken, minden általa alkotott brand design nemcsak jól néz ki, hanem tartós társadalmi és környezeti hatást is gyakorol. Az ő leckéiben megismerheted a stratégia-alapú márkaépítés valódi lényegét. ✨🪷

Markovits Miki

Optimalizálás és skálázás

Miki jelenleg stratégiai vezetőként dolgozik egy marketing ügynökségnél. A karrierjét szabadúszó grafikusként kezdte, azóta azonban sok idő telt el, és közben volt lehetősége a marketing különözbő szegmenseiben sokféle tapasztalatot összegyűjtenie. Az Akadémián leginkább az optimalizálás, tesztelés és skálázás témaköreiben tud segíteni. Mindig is azt tartotta a legnagyobb erősségének, hogy "mindenhez" is ért egy kicsit, legyen szó grafikáról, stratégiáról, UX/CRO-ról, üzletfejlesztésről, vagy akár fullstack fejlesztésről. 📊💡

Bedő Vica

ADS

Vica a PPC, Facebook és Google hirdetések guruja. Kérdéseid vannak a hirdetésekkel kapcsolatban? Vica tudja a válaszokat. Az ő leckéiben megtanulhatod, hogyan lehet a hirdetéseket feldobni és a kattintásokat megmozgatni. 🎯🚀

Rácz Gréti

Online kampányok

Gréti hiteles és érdekes szakmai tartalmakkal a fókuszban egy nagyon minőségi követőtábort épített fel. Számos sikeres kampány tervezett és vezetett végig, aminek az alapjait évekkel ezelőtt fektette le a közösségének építésével. Az előadásain gyakorlati tippeket oszt meg veled arról, hogyan készülj egy kampányra és hogyan építsd fel.💥📈

Fenyő Csilla

Instagram specialista

Csilla Instagram specialistaként social selling technikákkal segíti azokat a szolgáltatás alapú vállalkozókat, akik a tartalmaik által új ügyfelekre szeretnének szerezni. Csilla a TheContentQueen.hu alapítója és az ő leckéiben kifejezetten vállalkozói szemléletmódban mutatja be az Instagram platformját, a tartalomkészítést és azt, hogy miként lehet 100%-ban önazonosan egy olyan személyes márkát felépíteni ezen a platformon, ami által a piacodon Te leszel a Rocksztár! 🤩📸

Dr. Szilágyi-Németh Lilla

Pénzügyek és befektetések

Dr. Szilágyi-Németh Lilla, a PénzügyesAnyu – pénzügyi káosz-rendező specialista, tukmálásmentes garanciával.

Anya, feleség, és nő – ezek a szerepek az élethelyzettől függően változnak, hiszen a belső egyensúlyhoz szükség van a megfelelő fókuszváltásra. Vállalkozásában nőknek segít abban, hogy akár kezdőként, kisebb havi összeggel is elindulhassanak a befektetések világában. Miért?
Mert a környezetében sokszor látja, hogy a nők függenek a munkahelyüktől, nem mernek váltani, nem mernek vállalkozást indítani. Félnek otthagyni a férjüket, mert anyagi függőségben élnek.
A célja az, hogy a nők felismerjék, igenis képesek jól bánni a pénzzel. Ne úgy tekintsenek rá, mint egy plusz kötelezettségre, hanem mint egy eszközre, amely segít abban, hogy önállóbbak és magabiztosabbak legyenek. Hiszi, a pénz nem a szorongás forrása, hanem hogy a választás kell legyen, amivel közelebb kerülhetnek egy kiegyensúlyozottabb, önazonosabb élethez.
Úgy gondolja, hogy az Akadémián rengeteg embernek tud segíteni abban, hogy anyagi biztonságban éljenek, sőt akár elérjék a pénzügyi szabadságot is. 💸💰

Bárdos Barbi

Hatékonyságnövelés, értékesítés

Megbízói kizárólag a KKV szektor cégvezetői és tulajdonosai, akik nem a bölcsek kövére és nem is a Szent Grálra vágynak.
Értik, hogy a közös munka nélkülük nem működik. 3 gyakori céllal fordulnak hozzá: több bevétel, több szabadidő, több rendes és időben fizető ügyfél.

Mindezek mellett az üzlet-, és ügyfélszerzés legerősebb csatornáját használja, a networkinget.
Célja megértetni az emberekkel, hogy a networking nem sales, a sales pedig nem eladás. 📈🤝

Néhány példa, akikkel együtt dolgozott:

- Gyulai Évi - Szörpdesigner
- Németh Bálint - Balin't Spot
- Monyo Brewing- The Shero
- Dr. Maros Tamás - PreziDent - Fogászati Klinika Miskolc
- Kránicz Dániel - Qualitas System Zrt.

Majsai Ricsi

Üzletfejlesztés és kommunikáció

2017-ben végzett a PSZK Tema Academy szakirányán Majsai Richárd az elsők között vált tudatosan szabadúszóvá Magyarországon 2015-ben, akkor amikor ez a fogalom még nem volt része mindennapjainknak. Manapság már a PALM Group Marketing Ügynökség alapítójaként, teljeskörű digitális marketing megoldásokkal segít átütő bevételeket, app-letöltőket és ügyfeleket szerezni vállalatoknak. Személyesen üzletfejlesztési és kommunikációs tanácsadóként segít startupoknak, közepes és nagy vállalatoknak. Ezek mellett a Freelancerek.hu hazai freelancer és digitális nomád közösség alapítója, valamint a Marketing, Digitális Ügyfélélmény-menedzsment és Vállalkozástan tantárgyak oktatója a Budapesti Gazdasági Egyetemen, a Mentor Tribe című könyv írója. 🚀🌟

csak egy ötlet kell

LEGYÉL HELYFÜGGETLEN, építsd fel A SAJÁT ÜZLETED ANÉLKÜL, HOGY VAGYONT KÖLTENÉL RÁ,

 És dolgozz bárhonnan.

Ha már van egy működő vállalkozásod és azt szeretnéd a következő szintre emelni

Rövidebb idő alatt is teljesítheted a mentorprogramot

Ha neked már megvan a terméked, szolgáltatásod, az ügyfeleid, és csak fejleszteni szeretnéd az üzleted, ahhoz nincs szükséged arra, hogy 1 évig bent legyél a programban, akár fél év alatt is tudod teljesíteni.

Ekkor érdemes (havi vagy negyedéves) részletfizetést választani, így nem kell a teljes árat kifizetned, miután mind a 3 showcase-t megcsináltad.

Rövidebb idő alatt is teljesítheted a programot

Nem kell az egy éves kurzus teljes árát kifizetned

Fejlesztheted a már meglévő vállalkozásodat

nézd meg, hogy neked való-e a program

Jelentkezz a 20 perces ingyenes felfedező beszélgetésre

A kurzusról mondták

Ha bizonytalan vagyok, vagy elakadok, mindig van kihez fordulni.

Azt érzem BDA falai között, hogy minden bizonytalanságom ellenére (és minden bizonytalanságomat megélve) rajta maradok azon az úton, ami egy vállalkozás megalapozásához vezet. Itt mindig van kihez fordulni, amikor elakadtam, akár technikai probléma van, akár a víziómban nem érzem a bizonyosságot.

Király Dóra

Elegem lett a magányos bozótvágó üzemmódból.

Én azért csatlakoztam a BDA-hoz, mert elegem lett a magányos bozótvágó üzemmódból, és támogatásra volt szükségem a vállalkozásom építésében. Ezt itt maximálisan megkapom. A gyakorlati tudnivalók mellett nekem a támogató közösség ad a legtöbbet. Hogy egyrészt a mentoraink is fogják a kezünket, másrészt mi is tudjuk egymást támogatni, inspirálni az egész tanulási, fejlődési folyamat alatt.

Wild Marica

A csapat folyamatosan adott feedbacket, így soha nem éreztem magam egyedül.

Pszichológusként különböző tevékenységeket végzek, sokszor vállalkozás formájában. A szakmámban az üzleti gondolkodás elsajátítása nem része a tantervnek. A BDA során a semmiből dolgozhattam ki egy ötletet. Bori és csapata aprólékosan végigvezetett a folyamaton, lehetővé téve, hogy új készségekre tegyek szert, és új szemszögből tekintsek az ötletemre. A csapat, beleértve Borit és a többi mentort, folyamatosan visszajelzést adott, így soha nem éreztem magam egyedül. Ráadásul a hívások mindig nagyon kellemes légkörben zajlottak.

Kiss Anna

Mit tartalmaz az egyéves mentorprogram

Ez mind benne van

  • Hozzáférés a kurzus teljes anyagához - videós leckék, gyakorlati feladatok (3 fázis)
  • 3 Showcase
  • 9 mentor szakértelme és támogatása
  • 12 élő Check In hívás a mentorokkal
  • 12 Networking alkalom
  • 12 Mastermind alkalom
  • 12 élő interaktív workshop (vállalkozásépítés vagy önfejlesztés témában)
  • Online vállalkozói közösség
  • Privát Whatsapp csoport
  • Ajándék: Hozzáférés hanganyagokhoz, korábbi workshopok felvételeihez

Nincs benne a kurzusban

  • 1:1 konzultáció a mentorokkal
  • A vállalkozásod építése során felmerülő extra költségek (marketing, szoftverek előfizetése)
  • Szakmai képzések (PPC, SEO, webdesign...)

Ajándék

hozzáférsz a y-project összes korábbi workshopjához

Tudatos Pénztervező Kihívás

Vision Board Workshop

Beszélgetés a Ciklusszinkronról

AI Marketing Workshop

Önazonos Élet Workshop

Process Documentation

TikTok Workshop - Tervezéstől Posztolásig

Money Mindset Workshop