Ahol már találkozhattál velem...
LEGYEN EGY HELYFÜGGETLEN VÁLLALKOZÁSOD
Egy éves mentorprogram
A Business Design Academy 3 fázisból áll, és mindegyik 3 lépésből épül fel: tanulás, alkotás, és a fázisok végén egy Showcase a mentoroknak. Ez a rendszer segít téged abban, hogy pontosan tudd, hol jársz éppen a folyamatban, és lépésről lépésre építhesd fel a saját vállalkozásodat az ötletedtől egészen az optimalizálásig.
Haladj a saját tempódban
A Business Design Academy-t úgy alakítottuk ki, hogy könnyedén haladhass vele, hetente 3-5 óra befektetésével az értékes idődből. Igen, jól olvastad! Legyen szó teljes munkaidős állásról, családi kötelezettségekről, vagy csak lazulásról, a kurzus nem fog túlterhelni. Tehát, nincs szükség arra, hogy lemondj az alvásról vagy a sorozatozásról - simán teljesítheted a tanfolyamot heti néhány óra ráfordításával.
Dolgozz okosan, ne keményen!
9 mentor segíti a munkádat
Az Akadémián nem egy nagy "Guru" nézőpontját követed, hanem egy teljes mentorcsapat segíti a munkádat. Szóval 9 olyan ember adja bele a tudását és tapasztalatát a vállalkozásod építésébe, aki profi a saját szakterületén. Ők már felépítették saját bizniszüket, szóval van fogalmuk arról, milyen kihívások jönnek majd veled szembe, és hogyan tudod azokat leküzdeni.
Közösen dolgozunk a te vállalkozásodon
A program során nem csak elméleti tudással tömjük a fejed a vállalkozásépítésről, hanem azonnal, lépésről lépésre építed is a saját üzletedet. A mentorok feedback-jével pedig elkerülhetsz jó pár buktatót. Plusz egy támogató közösségnek is a részese leszel, ahol nyugodtan bedobhatod az eredményeidet vagy épp elakadásaidat a mastermind üléseken, és motiválhatjátok egymást, ha elfogyna a lendület.
Videós leckék
Tanulj több szakértőtől, bárhol és bármikor, és fejlődj a saját tempódban.
Heti 3-5 óra ráfordítás
Semmi szükség hosszú tanulási sessionökre- mi az okos és hatékony tanulásban hiszünk.
Előzetes tapasztalat nélkül
Az alapoktól indulunk, így akár nulla tapasztalattal is csatlakozhatsz.
Bevétel már a második fázistól
Akár már az Akadémia teljesítése közben is szerezhetsz ügyfeleket.
Az Akadémia 3 fő részből épül fel
Minden fázis három lépésből áll, amelyek biztosítják, hogy hatékonyan tanulj és építsd a vállalkozásodat.
Tanulás
Előre rögzített videós tananyagok segítségével sajátíthatod el az alapokat a saját tempódban. Minden lecke gyakorlati feladatokkal zárul, hogy azonnal beépíthesd a vállalkozásodba a tanultakat.
Alkotás
Elég időt és teret biztosítunk számodra, hogy felkészülj a showcase-re, és az elméleti tudást a gyakorlatba ültesd. Építsd fel a vállalkozásod lépésről lépésre, miközben folyamatos támogatást kapsz a mentoroktól és a közösségtől.
Showcase
Minden fázis végén be kell mutatnod az elkészült munkád a mentoroknak és a közösségnek, mielőtt a következő fázisba léphetnél. Értékes visszajelzéseket kapsz, amelyek segítenek továbbfejlődni.
Kinek való az Akadémia
Jelentkezz, ha...
Nem neked ajánlom, ha...
A Business Design Academy 3 fázisa
I. Fázis
Alapok
Fektesd le a vállalkozásod alapjait az ötlettől a márkaépítésen át, egészen az árazásig. Ebben a fázisban végigvezetünk téged az erős üzleti alapok létrehozásának lényeges lépésein.
Az első fázis végére lesz egy stabil alapod, ami támogat téged a vállalkozói utadon. 🚀
Ha megtalálod a miérted, az segít, hogy több lehetőséget láss, kommunikáld egyedi értékeidet, és elkérhesd azt az árat, amit szolgáltatásod valóban ér.
Azonosítva a márkád archetípusát, érzelmi hidat építhetsz a vállalkozásod és ideális ügyfeled között.
Segít megérteni a piaci helyzetet, felfedezni a lehetőségeket és akadályokat, illetve az igényekhez igazíthatod az ajánlatod.
Segít tisztábban látni, jobban megérteni, megismerni a közönséged, könnyebben tudod a megfelelő ügyfeleket vonzani.
Ismerd meg a piacot befolyásoló tényezőket az ajánlatod megtervezése előtt. Nézz szembe és számolj le a pénzzel kapcsolatos korlátozó hiedelmeiddel.
Hozd létre a saját digitális termékedet, hogy a vállalkozásod valóban helyfüggetlen lehessen.
Hozz létre egy vonzó ajánlatot, lődd be jól az áraidat, és érd el a megfelelő közönséget.
A jó szövegírás abban segít, hogy hidat építs az üzleted és az ügyfeled között, cselekvésre ösztönözzön, és kapcsolatot teremtsen.
Legyen a vállalkozásod vizuális megjelenése is profi, és tudd, mi a víziód, küldetésed és az értéked.
Tűnj ki üzleteddel a zsúfolt digitális világban. Építs egy olyan landinget, ami megfelelően konvertál, bátorítsd az érdeklődőket arra, hogy megtegyék a következő lépést.
Az Első fázis videós leckéi egyelőre angol nyelven, magyar felirattal érhetők el. A feladatlapok magyarul vannak.
A showcase után
Az első fázis végére
1.
Összeáll a Brand-ed, a logód és a saját stílusod
2.
Elkészíted a tökéletes ajánlatod
3.
Elkészül a landinged
II. Fázis
Légy látható
Tűnj ki a tömegből közösségi médiával, vagy akár anélkül, kampányok és funnel-ek segítségével. Ebben a szakaszban arra összpontosítunk, hogy vállalkozásod kitűnjön a zsúfolt digitális világban.
A második fázis végére olyan képességek birtokában leszel, amelyek segítségével felerősítheted online jelenlétedet és elérheted a megfelelő közönséget. 🧲
Az értékesítési tölcsérek/ funnelek működésének megértése kulcsfontosságú, mivel ezek vezetik végig a potenciális vásárlókat a vásárlási folyamaton, optimalizálva a konverziós arányokat és a bevétel maximalizálását.
Találd meg az MVP-d (Minimum Viable Product), hogy mielőbb piacra tudj lépni, és lásd, valóban van-e kereslet a termékedre, szolgáltatásodra.
A jó tartalom (nemcsak a közösségi médián) üzenetet közvetít és értéket ad át. Ismerd meg, hol és hogyan van jelen a te célcsoportod, és fókuszálj arra.
Ismerd meg, milyen más lehetőségeid vannak a márkád ismertségének növelésére a folyamatos posztoláson túl.
Ismerd meg, milyen lehetőségeid vannak a forgalom generálására, hogyan biztosíthatod, hogy az érdeklődők folyamatosan érkezzenek az oldaladra, és vásárlókká váljanak.
A marketingkampányok ismerete létfontosságú, mivel eszközt adnak az üzeneted kommunikálásához és a célcsoportod figyelmének felkeltéséhez.
A showcase után
A második fázis végére
1.
Összeáll a saját értékesítési tölcséred
2.
Elkészíted a marketing stratégiád
3.
Rádtalálnak az első ügyfeleid és elkezdhetsz bevételt teremteni
III. Fázis
Optimalizálj
Finomhangold vállalkozásod működését, automatizálj feladatokat és delegáld őket a növekedés és hatékonyság eléréséhez. A harmadik fázisban a figyelmünket az üzleteted optimalizálására összpontosítjuk.
A harmadik fázis végére kezedben lesz a tudás és a képességek egy hatékony és automatizált vállalkozás vezetéséhez, amely alkalmazkodni tud változó igényeidhez és céljaidhoz. 🎯
Tervezd meg, milyen kiadásaid és bevételeid lesznek az üzletedben, milyen számokat kell figyelned a pénzügyi tervezés során.
Elemezd az adatokat, találd meg a problémákat és csökkentsd a szűk keresztmetszeteket a folyamatok során.
Delegálj hatékonyan, bővítsd a csapatod, dolgozz virtuális asszisztensekkel, hogy könnyedén növekedjen a vállalkozásod, és elkerüld a kiégést.
Ismerd meg, milyen célokat érdemes kitűzni, hogyan, és milyen időtartamra ahhoz, hogyhatékonyan növekedjen a vállalkozásod.
Tanuld meg, hogyan kezelheted okosan a bevételeidet, és építhetsz már kezdő vállalkozóként is stabil jövedelmet.
A showcase után
A harmadik fázis végére
1.
Megtanulod, hogyan finomhangolhatod a funneled
2.
Megtanulsz feladatokat delegálni és csapatot építeni
3.
Képes leszel értelmezni a statisztikákat és megtervezni a vállalkozásod pénzügyeit
Nézz bele az egyik leckénkbe
Mentorok
Vigh Bori
Bori a Business Design Academy megalkotója. Több mint 9 év tapasztalata van digitális nomádként élve, utazva, több vállalkozást vezet, és maximálisan érti a helyfüggetlen életvitelt. Az ő leckéiben igazi tanácsokat kaphatsz, egy olyan valakitől, aki már kipróbálta, és csinálja is. 👩💻✈️
Kasztner Lilla
Lilla Brand Designerként segíti olyan tudatos vállalkozók arculatépítését, akik pozitív társadalmi és környezeti hatásra törekednek vállalkozásukkal.Ő a ‘Vision to Life’ módszer megalkotója, amellyel segít életre kelteni a víziókat, egy átfogó rendszerbe szervezni a gondolatokat, célokat, és egy egységes vizuális megjelenést varázsolni a brandek számára. Szerinte a márkaépítés túlmutat a logókon és színeken, minden általa alkotott brand design nemcsak jól néz ki, hanem tartós társadalmi és környezeti hatást is gyakorol. Az ő leckéiben megismerheted a stratégia-alapú márkaépítés valódi lényegét. ✨🪷
Markovits Miki
Miki jelenleg stratégiai vezetőként dolgozik egy marketing ügynökségnél. A karrierjét szabadúszó grafikusként kezdte, azóta azonban sok idő telt el, és közben volt lehetősége a marketing különözbő szegmenseiben sokféle tapasztalatot összegyűjtenie. Az Akadémián leginkább az optimalizálás, tesztelés és skálázás témaköreiben tud segíteni. Mindig is azt tartotta a legnagyobb erősségének, hogy "mindenhez" is ért egy kicsit, legyen szó grafikáról, stratégiáról, UX/CRO-ról, üzletfejlesztésről, vagy akár fullstack fejlesztésről. 📊💡
Bedő Vica
Vica a PPC, Facebook és Google hirdetések guruja. Kérdéseid vannak a hirdetésekkel kapcsolatban? Vica tudja a válaszokat. Az ő leckéiben megtanulhatod, hogyan lehet a hirdetéseket feldobni és a kattintásokat megmozgatni. 🎯🚀
Rácz Gréti
Gréti hiteles és érdekes szakmai tartalmakkal a fókuszban egy nagyon minőségi követőtábort épített fel. Számos sikeres kampány tervezett és vezetett végig, aminek az alapjait évekkel ezelőtt fektette le a közösségének építésével. Az előadásain gyakorlati tippeket oszt meg veled arról, hogyan készülj egy kampányra és hogyan építsd fel.💥📈
Fenyő Csilla
Csilla Instagram specialistaként social selling technikákkal segíti azokat a szolgáltatás alapú vállalkozókat, akik a tartalmaik által új ügyfelekre szeretnének szerezni. Csilla a TheContentQueen.hu alapítója és az ő leckéiben kifejezetten vállalkozói szemléletmódban mutatja be az Instagram platformját, a tartalomkészítést és azt, hogy miként lehet 100%-ban önazonosan egy olyan személyes márkát felépíteni ezen a platformon, ami által a piacodon Te leszel a Rocksztár! 🤩📸
Dr. Szilágyi-Németh Lilla
Dr. Szilágyi-Németh Lilla, a PénzügyesAnyu – pénzügyi káosz-rendező specialista, tukmálásmentes garanciával.
Anya, feleség, és nő – ezek a szerepek az élethelyzettől függően változnak, hiszen a belső egyensúlyhoz szükség van a megfelelő fókuszváltásra. Vállalkozásában nőknek segít abban, hogy akár kezdőként, kisebb havi összeggel is elindulhassanak a befektetések világában. Miért?
Mert a környezetében sokszor látja, hogy a nők függenek a munkahelyüktől, nem mernek váltani, nem mernek vállalkozást indítani. Félnek otthagyni a férjüket, mert anyagi függőségben élnek.
A célja az, hogy a nők felismerjék, igenis képesek jól bánni a pénzzel. Ne úgy tekintsenek rá, mint egy plusz kötelezettségre, hanem mint egy eszközre, amely segít abban, hogy önállóbbak és magabiztosabbak legyenek. Hiszi, a pénz nem a szorongás forrása, hanem hogy a választás kell legyen, amivel közelebb kerülhetnek egy kiegyensúlyozottabb, önazonosabb élethez.
Úgy gondolja, hogy az Akadémián rengeteg embernek tud segíteni abban, hogy anyagi biztonságban éljenek, sőt akár elérjék a pénzügyi szabadságot is. 💸💰
Bárdos Barbi
Megbízói kizárólag a KKV szektor cégvezetői és tulajdonosai, akik nem a bölcsek kövére és nem is a Szent Grálra vágynak.
Értik, hogy a közös munka nélkülük nem működik. 3 gyakori céllal fordulnak hozzá: több bevétel, több szabadidő, több rendes és időben fizető ügyfél.
Mindezek mellett az üzlet-, és ügyfélszerzés legerősebb csatornáját használja, a networkinget.
Célja megértetni az emberekkel, hogy a networking nem sales, a sales pedig nem eladás. 📈🤝
Néhány példa, akikkel együtt dolgozott:
- Gyulai Évi - Szörpdesigner
- Németh Bálint - Balin't Spot
- Monyo Brewing- The Shero
- Dr. Maros Tamás - PreziDent - Fogászati Klinika Miskolc
- Kránicz Dániel - Qualitas System Zrt.
Majsai Ricsi
2017-ben végzett a PSZK Tema Academy szakirányán Majsai Richárd az elsők között vált tudatosan szabadúszóvá Magyarországon 2015-ben, akkor amikor ez a fogalom még nem volt része mindennapjainknak. Manapság már a PALM Group Marketing Ügynökség alapítójaként, teljeskörű digitális marketing megoldásokkal segít átütő bevételeket, app-letöltőket és ügyfeleket szerezni vállalatoknak. Személyesen üzletfejlesztési és kommunikációs tanácsadóként segít startupoknak, közepes és nagy vállalatoknak. Ezek mellett a Freelancerek.hu hazai freelancer és digitális nomád közösség alapítója, valamint a Marketing, Digitális Ügyfélélmény-menedzsment és Vállalkozástan tantárgyak oktatója a Budapesti Gazdasági Egyetemen, a Mentor Tribe című könyv írója. 🚀🌟
csak egy ötlet kell
LEGYÉL HELYFÜGGETLEN, építsd fel A SAJÁT ÜZLETED ANÉLKÜL, HOGY VAGYONT KÖLTENÉL RÁ,
És dolgozz bárhonnan.
Ha már van egy működő vállalkozásod és azt szeretnéd a következő szintre emelni
Rövidebb idő alatt is teljesítheted a mentorprogramot
Ha neked már megvan a terméked, szolgáltatásod, az ügyfeleid, és csak fejleszteni szeretnéd az üzleted, ahhoz nincs szükséged arra, hogy 1 évig bent legyél a programban, akár fél év alatt is tudod teljesíteni.
Ekkor érdemes (havi vagy negyedéves) részletfizetést választani, így nem kell a teljes árat kifizetned, miután mind a 3 showcase-t megcsináltad.
Rövidebb idő alatt is teljesítheted a programot
Nem kell az egy éves kurzus teljes árát kifizetned
Fejlesztheted a már meglévő vállalkozásodat
A kurzusról mondták
Ha bizonytalan vagyok, vagy elakadok, mindig van kihez fordulni.
Azt érzem BDA falai között, hogy minden bizonytalanságom ellenére (és minden bizonytalanságomat megélve) rajta maradok azon az úton, ami egy vállalkozás megalapozásához vezet. Itt mindig van kihez fordulni, amikor elakadtam, akár technikai probléma van, akár a víziómban nem érzem a bizonyosságot.
Király Dóra
Elegem lett a magányos bozótvágó üzemmódból.
Én azért csatlakoztam a BDA-hoz, mert elegem lett a magányos bozótvágó üzemmódból, és támogatásra volt szükségem a vállalkozásom építésében. Ezt itt maximálisan megkapom. A gyakorlati tudnivalók mellett nekem a támogató közösség ad a legtöbbet. Hogy egyrészt a mentoraink is fogják a kezünket, másrészt mi is tudjuk egymást támogatni, inspirálni az egész tanulási, fejlődési folyamat alatt.
Wild Marica
A csapat folyamatosan adott feedbacket, így soha nem éreztem magam egyedül.
Pszichológusként különböző tevékenységeket végzek, sokszor vállalkozás formájában. A szakmámban az üzleti gondolkodás elsajátítása nem része a tantervnek. A BDA során a semmiből dolgozhattam ki egy ötletet. Bori és csapata aprólékosan végigvezetett a folyamaton, lehetővé téve, hogy új készségekre tegyek szert, és új szemszögből tekintsek az ötletemre. A csapat, beleértve Borit és a többi mentort, folyamatosan visszajelzést adott, így soha nem éreztem magam egyedül. Ráadásul a hívások mindig nagyon kellemes légkörben zajlottak.